my – sprzedawca, czyli x-kom.
Nasze pełne dane:
MKW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. LIPOWA 3D, 30-702 Kraków,
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO,
KRS: 0000918471, NIP: 6793222217, BDO: 000546148, kapitał zakładowy 5 000 zł,
Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie,
nasz serwis – serwis internetowy pod adresem www.myvolvo.pl
zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego,
W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty i usługi.
Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym serwisie.
Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym serwisie lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.
Sprzedajemy samochody marki Volvo, które prezentujemy w naszym serwisie.
Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty prezentowane w naszym serwisie są używane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.
Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie. Aby to zrobić:
wyślij nam mejl na adres: info@myvolvo.pl ze skrzynki przypisanej do Twojego konta; lub
Strona naszego serwisu działa prawidłowo, jeśli:
używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek.
Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres: info@myvolvo.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
Produkty sprzedajemy: wyłącznie po fizycznym obejrzeniu pojazdu.
W naszym serwisie nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
Rezerwacje samochodu w naszym serwisie możesz składać poprzez mejla oraz telefon.
Twoja rezerwacja jest ważna przez 1 dzień kalendarzowy od dnia, w którym ją potwierdzimy. Jeżeli w tym czasie nie zgłosisz się po produkt, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy ją.
Odbiór pojazdu następuje po zaksięgowaniu zapłaty za pojazd. W ustalanym miejscu.
Lokalizacja pojazdu jest przedstawiona w serwisie.
Lokalizacje:
Warszawa - Piaseczno (pod Warszawą)
Ceny wszystkich dostępnych pojazdów w naszym serwisie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT.
Za pojazd możesz zapłacić przelewem na konto.
Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – powiadom nas o tym pisemnie lub mejlowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
Za każdym razem, kiedy kupujesz pojazd, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy, bądź przekażemy Ci fakturę w formie papierowej.
Jeśli kupiszod nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz nam złożyć w dowolnej formie. Zachęcamy do zgłoszenia poprzez email info@myvolvo.pl Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
Reklamowany produkt należy dostarczyć do naszej lokalizacji Warszawa (Piaseczno).
Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.
Kiedy przyjmiemy od Ciebie produkt w naszym serwisie, wydamy Ci potwierdzenie przyjęcia serwisowego. Jest to jedyny dokument, za pomocą którego możesz odebrać produkt w naszym salonie bez sprawdzania Twoich danych.
Produkt możesz odebrać w ciągu 7 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 7 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania samochodu. Opłata ta wynosi 20 PLN za dzień.
Do każdego sprzedawanego pojazdu wystawiamy ubezpieczenie od kosztów usunięcia awarii zespołów i elementów pojazdu objętych ochroną ubezpieczeniową. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (pkt 1 d).
[Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]
Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z poza sądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:
Podstawa prawna: ustawa z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.]
Kiedy rejestrujesz konto w naszym serwisie, dobrowolnie podajesz nam swoje dane. Jeśli nie podasz nam tych danych, nie będziemy mogli założyć Twojego konta. Twoje dane osobowe przetwarzamy na potrzeby rejestracji konta, obsługi przy sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej, a także w celach newslettera (ale tylko wtedy kiedy wyraziłeś na to chęć i zgodę).
Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych.
Twoje dane osobowe przetwarzać będą wspólnie na podstawie z art. 26 ust. 1 RODO:
my, czyli MKW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. LIPOWA 3D, 30-702 Kraków;
AUTOPROTECT POLSKA Sp. z o.o., ul. Obrońców 14, 03-933 Warszawa (tylko przy zakupie pojazdu, na potrzeby ubezpieczenia kosztów napraw pojazdów używanych);
Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w naszej polityce prywatności. Wejdź na stronę: www.myvolvo.pl/polityka-prywatnosci. Pod tym adresem znajdziesz szczegółowe informacje o Twoich prawach i o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez administratora.
[Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]
Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać.
Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje.
Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.